wtorek, 16 czerwca 2015

xxx

Hej, hej!

Jak Tam u Was? U mnie całkiem oki, do jutra nauczyciele mają czas na wystawienie ocen, więc od czwartku mam luz. Jeżeli chodzi o moją średnią to jest nawet dobra. Tak poza tym właśnie skończyłam czytać pewnie już Wam znaną książkę Zoelli "Girl Online". Bardzo mnie wciągnęła i jeśli jeszcze jej nie przeczytaliście to zróbcie to, bo naprawdę warto. A i jeszcze chcemy Wam powiedzieć, że ja będę dodawać posty w każdy wtorek, a Agnieszka w soboty. Wspólne będziemy dodawać, gdy będziemy miały taką możliwość. Zapraszamy do komentowania oraz obserwowania! :)

Na tych zdjeciach jestem z Agata:)

3 komentarze:

  1. Jeej jakie te zdjęcia są urocze! ♥

    Zapraszam :) Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia!:)
    Obserwujemy i liczymy na to samo!;)
    Zapraszamy do nas:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń