sobota, 20 czerwca 2015

In the right place and time

Cześć!


Więc, u mnie ostatnio sporo się dzieje. Kończę za tydzień gimnazjum i to dla mnie duże przeżycie, miałam tak cudowną klasę i nie chcę się z nimi rozstawać! Z jednej strony czekam na upragnione wakacje, a z drugiej tak bardzo nie chcę iść do liceum bez mojej klasy.Z racji tego, że zaczyna się lato bywam często na jakiś ogniskach, imprezach organizowanych przez moich znajomych. Przeczytałam ostatnio "Losing Hope", czyli drugą część książki "Hopeless" Collen Hoover. Jest świetna, polecam ją dla wszystkich miłośników dramatów romantycznych. Siedzi mi w głowie ostatnio wszystkim już pewnie bardzo dobrze znany See you again. Zapraszamy do komentowania oraz obserwowania!

Jakieś stare zdjęcie z Weroniką (po lewej).


photo of the week:


2 komentarze:

  1. My też uwielbiamy "See you again" mogłybyśmy ją słuchać godzinami. Co do książki, to również czytałyśmy.
    Jest świetna:)
    Obserwujemy i liczymy na to samo!;)
    Zapraszamy do nas:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kończę gimnazjum za rok, ale nie chce się z nimi rozstawać!
    Nie czytałam tej książki, ale chętnie w przyszłości przeczytam.

    Pozdrawiam!
    ♦ dream-destinationn.blogspot.com - Kliik! ♦

    OdpowiedzUsuń