wtorek, 23 czerwca 2015

HOLIDAYS!


Hej!

Jak pewnie większość z Was wie od niedzieli mamy już nasze upragnione lato, które przywitało nas (bynajmniej na pomorzu) tak samo jak jesień czyli deszczem oraz niską temperaturą. Mam nadzieję że już od piątku będzie lepiej, bo przecież jest koniec roku szkolnego! Jakie macie plany na wakacje? Ja jadę na obóz harcerski w Bieszczady oraz na tydzień do cioci która mieszka w Londynie. Tak poza tym cały czas będę nad morzem z rodzicami. Mam nadzieję, że te wakacje będą udane. Zapraszam do komentowania oraz obserwowania!




4 komentarze:

  1. Świetny outfit ! :)
    Obserwujemy i liczymy na to samo:

    http://byweroniurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia !
    Czekamy na lato i ładną pogodę !!
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny t-shirt!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty! Zapraszam na mojego bloga bloguzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń