sobota, 13 czerwca 2015

FIRST POST

Hej 

Nie umiemy pisać pierwszych postów, ale pomińmy ten fakt. Następne posty będą o niebo lepsze - uwierzcie nam. Może się przedstawimy? 


Agnieszka: Więc mam 16 lat. Głównie interesuję się tenisem, modą i filmem, lubię też robić zdjęcia. Zajmuję się zazwyczaj tworzeniem clipów i etiud. Jestem harcerką od 6 lat. Jeśli chodzi o muzykę to generalnie słucham wszystkiego, od indie rocka do rapu. No i myślę, że to wszystko na razie.

Weronika: W tym roku kończę 15 lat. Interesuję się modą, końmi oraz blogowaniem. Jeszcze do niedawna należałam do grupy tanecznej, ale z różnych przyczyn zrezygnowałam. Tak jak Agnieszka jestem harcerką ZHP od 6 lat. Moje ulubione sklepy to: H&M, Bershka, Pull & Bear oraz Choies.



Po lewej Agnieszka, po prawej Weronika.






T-shirt Agnieszki - GAP | T-shirt Weroniki - SKYDANCE | Tennis skirts - CHOIES | Torby - CHOIES | Buty Agnieszki - CONVERSE | Buty Weroniki - ADIDAS

Zapraszamy do obserwacji oraz komentowania :)





5 komentarzy:

  1. To super, że zaczynacie blogować! Życzę wytrwałości i powodzenia ;) Jesteście śliczne ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – Nowy Post KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne spódniczki, a torba horograficzna jest mega piękna
    Zapraszam na mojego bloga http://enjoyeverymoment5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasz blog zapowiada się wspaniale! Czekam na kolejne posty :*

    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń